Władca marionetek

Koniec gry namiętności, rozpada się

Jestem twym źródłem samozniszczenia

Żyły, które pompują strach, zasysają czystą ciemność

I kierują twoją martwą konstrukcją

Spróbój mnie, a zobaczysz

Więcej niż się spodziewasz

Zostałeś mi przeznaczony

Zabijam cię

Czołgaj się szybciej

Słuchaj swego pana

Twoje życie płonie prędzej

Słuchaj swego pana

Panie!

To ja, władca marionetek pociągam za twoje sznurki

Wnikam w twój umysł, niszczę twe marzenia

Oślepiony przeze mnie nie możesz nic zobaczyć

Teraz wezwij mnie, chcę słyszeć twój krzyk

Panie, Panie

Teraz wezwij mnie, chcę słyszeć twój krzyk

Panie, Panie

Przed przeznaczeniem nie umkniesz

Życie pośmiertne staje się klarowniejsze

Monopol bólu, rytuał nieszczęścia

Zniszcz swoje śniadanie przed lustrem

Spróbój mnie a zobaczysz

Więcej niż się spodziewasz

Zostałeś mi przeznaczony

Zabijam cię

Czołgaj się szybciej…

Panie, Panie, gdzie są marzenia, które wyśniłem

Panie, Panie, obiecujesz tylko kłamstwa

Śmiech, śmiech, wszystko co widzę i słyszę to

Ten przerażający śmiech, podczas gdy ja płaczę

Wszystko jest diabła warte, piekło to nasze miejsce

Wszystko jest bez sensu

Fix me!!!(przed solówką Hammetta)

Nieskończony labirynt,

Dryfowanie wśród policzonych dni

Teraz twoje życie stało się bezsensowne

Posiądę cię

Pomogę ci umrzeć

Pociągnę sznurki

Teraz ja rządzą tobą.

To ja władca marionetek pociągam za twoje sznurki…