Rób co chcesz
Jeśli marzysz o czymś lepszym
Rób co chcesz
Dopóki nie będziesz już tego chciał
(Pamiętaj kim tak naprawdę jesteś)

Rób co chcesz
Właśnie teraz Twój świat zbliża się do Ciebie (To nie koniec)
Wstań i zmierz się z nieznanym
(Musisz pamiętać kim tak naprawdę jesteś)

Każde serce w mych dłoniach jest jak blade odbicie

Witaj, witaj, pamiętasz mnie?
Jestem wszystkim tym, czego nie możesz kontrolować
Gdzieś poza bólem
Musi być sposób, by uwierzyć,
Że potrafimy się przełamać

Rób co chcesz
Nie musisz rezygnować ze swojego życia (To nie koniec)
Rób co chcesz
Dopóki nie znajdziesz tego, czego szukasz
(Musisz pamiętać kim tak naprawdę jesteś)

Jednak, co godzinę mknę przez krzyki, że Cię zawiodłam

Witaj, witaj, pamiętasz mnie?
Jestem wszystkim tym, czego nie możesz kontrolować
Gdzieś poza bólem
Musi być sposób, by uwierzyć

Witaj, witaj, pamiętasz mnie?
Jestem wszystkim tym, czego nie możesz kontrolować
Gdzieś poza bólem
Musi być sposób, by uwierzyć

Wciąż jest czas
Zamknij swe oczy
Jedynie miłość zaprowadzi Cię do domu
Zniszcz te mury i uwolnij swą duszę
Zanim się rozbijemy, będziemy wiecznie spadać szybko w Dół, dół, dół, dół

Witaj, witaj, to tylko ja
Zarażam wszystko, co kochasz
Gdzieś poza bólem
Musi być sposób, by uwierzyć

Witaj, witaj, pamiętasz mnie?
Jestem wszystkim tym, czego nie możesz kontrolować
Gdzieś poza bólem
Musi być sposób, by nauczyć się przebaczać

Witaj, witaj, pamiętasz mnie?
Jestem wszystkim tym, czego nie możesz kontrolować
Gdzieś poza bólem
Musi być sposób, by uwierzyć,
Że potrafimy się przełamać

Pamiętaj kim tak naprawdę jesteś
Rób co chcesz