GWIAZDA KARAOKE

Czy ta dziewczyna która była w tym mydle…
Czy ja
Czy uratujesz wieloryba będzie tak jeśli chcesz
Czy ja
Powiem ci o moim interesie z Pepsi jeśli chcesz
Rower wieś sławny z Nike
Uzyskasz więcej prasy kiedy wojna jest na świecie

Przyjdź śpiewać piosenki ze mną
Proste symfonie
Będziesz gwiazdą karaoke
Smyczki i kotły bujne
Czy jest to we mnie
Popatrz jak ja tańczę to miłość

Uzasadnij jak można otrzymać pieniądze
Czy ja
Lekarz ratuje ci życie i otrzymasz nowa twarz
Nie ja
Lenistwo to pracy co zrobisz z tym
Byłoby miło gdybyś była zbyt utalentowana
Myślę że lepiej zamknąć twoją córkę

Przyjdź śpiewać piosenki ze mną
Proste symfonie
Będziesz gwiazdą karaoke
Smyczki i kotły bujne
Czy jest to we mnie
Popatrz jak ja tańczę to miłość

Wszyscy mówią że jestem bardzo
Wszyscy mówią że jestem przystojny