Nie patrz na mnie

Każdy dzień jest tak piękny

Ale niespodziewanie

Ciężko jest oddychać

Teraz i wtedy, staję się niepewna

Przez cały ból

Jestem tak zawstydzona

Jestem piękna

Bez względu na to co mówią

Słowa nie mogą mnie załamać

Jestem piękna

Na każdy możliwy sposób

Tak, słowa nie mogą mnie załamać

Oh, nie

Więc nie załamuj mnie dziś

Jesteś oszalały dla swoich przyjaciół

Tak zużyty

W całym Twoim przeznaczeniu, oh

Ciężko próbując wypełnić pustkę

Kawałki zniknęły

Zostały nieułożone puzzle

Czy to jest to czym naprawdę jest

Jesteś piękny

Nie ważne co mówią

Słowa nie mogą Cię załamać

Oh, nie

Jesteś piękny

Na każdy możliwy sposób

Tak, słowa nie mogą Cię załamać

Oh, nie

Więc nie załamuj mnie dziś

Bez względu na to co robimy

(Bez względu na to co robimy)

Bez wględu na to co mówimy

(Bez wględu na to co mówimy)

Jesteśmy piosenką w środku melodii

(yeah, oh yeah)

Pełnej pięknych błędów

I wszędzie gdzie idziemy

(I wszędzie gdzie idziemy)

Słońce zawsze będzie świecić

(Słońce zawsze będzie, zawsze, świecić)

I jutro możemy się obudzić

Po drugiej stronie

Bo jesteśmy piękni

Bez względu na to co mówią

Tak, słowa nas nie załamią

Oh, nie

Jesteśmy piękni

W każdy możliwy sposób

Tak, słowa nie mogą nas załamać

Oh nie

Więc nie załamuj mnie dziś

Oh, oh

Nie załamuj mnie dziś

Nie załamuj mnie, oh

Dziś.