Prawdziwa przyjaciółka

Podpisujemy kartki i listy ‘BFF’

Wypróbujesz milion sposobów, aby mnie rozśmieszyć

Spoglądasz na mnie, czekasz na mój powrót

Jest tak dobrze mieć cię obok…

Znasz sekrety, których nie mogę nikomu innemu wyjawić

Nic nie mówię, jeśli całkowicie połamiesz moją muszelkę

Nie czuję potrzeby buntowania się

Bo trzymasz moje stopy przy ziemi

REFREN:

Jesteś prawdziwą przyjaciółką

Jesteś ze mną do końca

Jesteś przy mnie

Jeśli coś nie jest w porządku

Rozmawiasz ze mną w środku nocy

Aż będzie wszystko dobrze

Jesteś prawdziwą przyjaciółką

Nie jesteś wściekła, gdy zmieniam plany

Jakoś zawsze dajesz drugą szansę

Nie powiesz ‘a nie mówiłam?’, gdy znów się pomylę

Jestem taka szczęśliwa, że znalazłam…

REFREN:

…Prawdziwą przyjaciółkę

Jesteś ze mną do końca

Jesteś przy mnie

Jeśli coś nie jest w porządku

Rozmawiasz ze mną w środku nocy

Aż będzie wszystko dobrze

Prawdziwi przyjaciele pójdą na koniec świata

Aż znajdą to, czego potrzebujesz

Przyjaciele zabiorą cię gdzieś, kiedy masz doła

Bo wiedzą, że ktoś wierzy w…

REFREN:

Prawdziwą przyjaciółkę

Jesteś ze mną do końca

Jesteś przy mnie

Jeśli coś nie jest w porządku

Rozmawiasz ze mną w środku nocy

Nie trzeba udawać

Jesteś prawdziwą przyjaciółką

Jesteś ze mną do końca

Jesteś przy mnie

Jeśli coś nie jest w porządku

Rozmawiasz ze mną w środku nocy

Aż będzie wszystko dobrze

Jesteś prawdziwą przyjaciółką