Anglik W Nowym Jorku

Nie piję kawy tylko herbatę kochanie

Jestem, jak mój tost, spieczony z jednej strony

I możesz to usłyszeć w mym akcencie, gdy mówię

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Spójrz jak spaceruję Piątą Aleją

Przy mym boku laska

Biorę ją dokądkolwiek idę

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Jestem obcym, jestem legalnym obcym

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Jestem obcym, jestem legalnym obcym

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Jeśli “maniery czynią człowieka” jak ktoś powiedział

To on jest bohaterem dnia

Trzeba być mężczyzną, by znieść ignorancję i uśmieszki

Bądź sobą niezależnie od tego, co mówią inni

Jestem obcym, jestem legalnym obcym

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Jestem obcym, jestem legalnym obcym

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Skromność, przyzwoitość mogą prowadzić do sławy

Może się okazać, że pozostaniesz jedynym

Delikatność, stateczność są obce temu społeczeństwu

W nocy świeczka jest jaśniejsza od Słońca

Uzbrojenie nie wystarczy, by być człowiekiem

Licencja nie wystarczy, by posiadać broń

Mierz się z wrogami, unikaj ich jeśli musisz

Gentelman spaceruje, ale nigdy nie biega

Jeśli “maniery czynią człowieka” jak ktoś powiedział

To on jest bohaterem dnia

Trzeba być mężczyzną, by znieść ignorancję i uśmieszki

Bądź sobą niezależnie od tego, co mówią inni…

Jestem obcym, jestem legalnym obcym

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Jestem obcym, jestem legalnym obcym

Jestem Anglikiem w Nowym Jorku…