kontroluję moje uczucia zbyt długo

kontroluję moje uczucia zbyt długo

kontroluję moje uczucia zbyt długo

kontroluję moje uczucia zbyt długo

zmuszam nasze najmroczniejsze dusze do rozwijania się

zmuszam nasze najmroczniejsze dusze do rozwijania się

pcham nas do samozniszczenia

pcham nas do samozniszczenia

oni sprawiają, że śnię twoimi snami

oni sprawiają, że krzyczę twoim krzykiem

próbuję cię prosić zbyt długo

próbuję cię prosić zbyt długo

wizja chciwości, w której się pławisz

rytm chciwości, w której się pławisz

wizja chciwości, w której się pławisz

rytm chciwości, w której się pławisz

oni sprawiają, że śnię twoimi snami

oni sprawiają, że krzyczę twoim krzykiem

kontroluję moje uczucia zbyt długo

kontroluję moje uczucia zbyt długo

kontroluję moje uczucia zbyt długo

kontroluję moje uczucia zbyt długo

zmuszam nasze najmroczniejsze dusze do rozwijania się

zmuszam nasze najmroczniejsze dusze do rozwijania się

pcham nas do samozniszczenia

pcham nas do samozniszczenia

oni sprawiają, że śnię twoimi snami

oni sprawiają, że krzyczę twoim krzykiem