“Każda mała rzecz, którą ona robi jest cudowna”

Mimo, że próbowałem wcześniej powiedzieć jej, co do niej czuje

Zawsze, gdy podchodzę blisko niej

Po prostu tracę odwagę, którą miałem na początku

Każda mała rzecz, którą ona robi jest cudowna

Wszystko co robi mnie podnieca

Mimo, że moje życie było wcześniej tragiczne

Teraz wiem, ze moja miłość do niej nadal trwa

Czy muszę opowiadać historię o tysiącu deszczowych dni

Zanim pierwszy raz się spotkaliśmy ?

To wystarczająco duży parasol

Ale to zawsze ja na końcu jestem mokry

Każda mała rzecz, którą ona robi jest cudowna

Wszystko co robi mnie podnieca

Mimo, że moje życie było wcześniej tragiczne

Teraz wiem, ze moja miłość do niej nadal trwa

Zdecydowałem, że będę do niej dzwonił tysiąc razy dziennie

I pytał ją czy wyjdzie za mnie, zgodnie ze staromodnymi zwyczajami

Ale ciche lęki zawładnęły mną

Na długo zanim sięgnąłem po telefon

Na długo zanim spytałem siebie

Czy musze zawsze być samotny ?

Każda mała rzecz, którą ona robi jest cudowna

Wszystko co robi mnie podnieca

Mimo, że moje życie było wcześniej tragiczne

Teraz wiem, ze moja miłość do niej nadal trwa