Nie ma uczuć – tutaj w środku
wiem że nie mogę ukrywać, i wiem, że próbowałem,
Ale to poddanie sie
Nie jestem pewien, że jestem świadomy
Nie wiem czy jestem w górze lub w dole, lub tu i tam
Muszę postawić nogi na ziemi.

Może po prostu wariuje,
Pozwalając sobie wstać
Wszystko robię jak dziecko,
Ale jestem, ale ze mną wszystko w porządku

Szybko, jak wrócę do domu
Szybko, jak wrócę do domu
Szybko, jak wrócę do domu

W innym miejscu, w innym czasie
Inni ludzie wokoło mnie
Chciałbym poznać ten inny świat
I tak inni znajdą mnie

I tylko co Wiz, to jest duże?
Będzie mnie przerażać ?
Gdy zostawiony pytam , czy Wiz mnie słyszą ?
Skąd mam wiedzieć, wówczas
Czy jeszcze kiedyś wrócić do domu jeszcze raz?

Tutaj jestem sam, choć czuje się podobnie,
Nie wiem, gdzie mam iść
Jestem tu sam, i to nie jest gra,
I teraz obcy wiatr wieje

Jestem bardzo zdziwiony, rzeczmi, które widzę,
Nie chce się bać,
Po prostu nie chcę być tutaj;
W moim umyśle, to jest jasne,
Co ja tu robię?
Chce być już w domu