Tytuł: Jestem tylko dziewczyną

jestem tylko dziewczyną, jedną wśród innych, nic więcej do powiedzenia

zwykłą i prostą dziewczyną, w żaden sposób specjalnym typem

tylko jedno spojrzenie, i ty napewno zobaczysz

że to prawda `miss niczego` to ja

to jest zły świat który tylko zrobił mnie dziewczyną

jestem tylko dziewczyną, żaden rodzaj kobiety, mężczyźni chcieliby spotykać się tylko z innymi dziewczynami, nikt nigdy nie patrzy na mnie na ulicy

ale dzisiaj, nie mogę uwierzyć że ti prawda

kiedy się uśmiechnąłeś i szepnąłeś `kocham cię`

kochanie i mogłam zobaczyć, mówiłam poważnie żeby być twoją dziewczyną

to fajne uczucie kiedy kogoś w sobie rozkochujesz

i myślisz że on nigdy nie spojrzy w twoją stronę

ale kiedy on mówi że cię kocha, i życie właśnie się zaczęło

to dużo więcej niż słowa mogą powiedzieć

jestem tylko dziewczyną, żaden rodzaj kobiety, mężczyźni chcieliby spotykać się tylko z innymi dziewczynami, nikt nigdy nie patrzy na mnie na ulicy

ale dzisiaj, nie mogę uwierzyć że ti prawda

kiedy się uśmiechnąłeś i szepnąłeś `kocham cię`

kochanie i mogłam zobaczyć, mówiłam poważnie żeby być twoją dziewczyną

La la la la la, la la la la la-la, la la la la laaa

La la la la la, la la la la la-la, la la laaa

ale dzisiaj, nie mogę uwierzyć że ti prawda

kiedy się uśmiechnąłeś i szepnąłeś `kocham cię`

kochanie i mogłam zobaczyć, mówiłam poważnie żeby być twoją dziewczyną