Więc tu jesteśmy

Jest jedna godzina

I to jest koszmar

Nic nie wyszło

A jednak dobrze jest żyć

Nie używając płaczu

Bo wszechświat nie jest uczciwy

Nikczemni i niewinni

Walczą by przeżyć

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej biegniesz, żeby się ukryć pod ziemią

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej zamknij swoje usta

Nie wydawaj dźwięku

Ludzka natura jest powodem

Naszego upadku

I zasługujemy na to grając Boga

Z naszymi maszynami

Nasze religie są więzieniem

Są naszą zgubą, usterką

Bomby lecą podczas gdy my sypiamy z wrogiem

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej biegniesz, żeby się ukryć pod ziemią

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej zamknij swoje usta

Nie wydawaj dźwięku

Spójrz na mnie, właśnie na mnie

Kiedy każę zostać ci na dole

Chodź do mnie, biegnij do mnie

Błagam cię byś został na dole

Chwytasz się mnie rozpaczliwie

Wszystko musisz robić, by pozostać na dole

Płać uwadze moje dziecko na dole

Spójrz na mnie, właśnie na mnie

Kiedy każę zostać ci na dole

Chodź do mnie, biegnij do mnie

Błagam cię byś został na dole

Chwytasz się mnie rozpaczliwie

Wszystko musisz robić, by pozostać na dole

Płać uwadze moje dziecko na dole

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej biegniesz, żeby się ukryć pod ziemią

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej zamknij swoje usta

Nie wydawaj dźwięku

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Lepiej biegniesz, żeby się ukryć pod ziemią

Dziecko zostań na dole, zostań na dole

Zostań na dole