Pudełko Śniadaniowe

Wciąż brniemy

Wielki chuligan próbuje wsadzić paluch w moją pierś

Próbuje mi powiedzieć,

powiedzieć mi, że jest najlepszy

Ale ja naprawdę nie dałem mu dobrej,

cholernej przyczyny

Mam swoje pudełko śniadaniowe

i jestem uzbrojony naprawdę dobrze

Mam swoje pudełko śniadaniowe

i jestem uzbrojony naprawdę dobrze

Mam swoje pudełko śniadaniowe

i jestem uzbrojony naprawdę dobrze

Pragnę dorosnąć

Pragnę być wielką gwiazdą rocka

Pragnę dorosnąć

Pragnę być

Więc nie dam się nikomu pieprzyć

Mam ołówki w kieszeni, próbują mnie upokorzyć

Pragnę wyjść, muszę się wydostać

Na plac zabaw, będę nimi ciskał na placu zabaw

Pragnę wyjść

Następny skurwysyn dostanie moim metalem

Następny skurwysyn dostanie moim metalem

Następny skurwysyn dostanie moim metalem

Następny skurwysyn dostanie moim metalem

Pow pow pow,

pow pow pow,

pow pow pow,

pow pow pow

Pragnę dorosnąć

Pragnę być wielką gwiazdą rocka

Pragnę dorosnąć

Pragnę być

Więc nie dam się nikomu pieprzyć