Gdy potrzebuję więcej niż miłości

Jesteś tą, do której biegnę

Gdy słowa nie wystarczają

Ty doskonale wiesz co robić

I zawsze kiedy potrzebuję kogoś

Kto poprawi mi humor

Ty zawsze tam jesteś

Jestem taki zadowolony, że się troszczysz

Jesteś moją najlepszą przyjaciółką, moją miłością

Moja miłości, jesteś moją najlepszą przyjaciółką, moja miłości

Moja miłości, jesteś moją najlepszą przyjaciółką

Hmmm Ooh

Jesteś moim ciepłem, kiedy jest zimno

Jesteś moim słońcem, kiedy pada deszcz

I jeśli deszcz zamienia się w śnieg

My wciąż będziemy w pociągu tej przyjaźni

Bo kiedy przygoda naszej miłości powinna się skończyć

Wiem, że nigdy nie znalazłbym przyjaciela

Tak świetnego jak ty

Dziewczyno cieszę się, że to prawda

Jesteś moją najlepszą przyjaciółką, moją miłością

Moja miłości, jesteś moją najlepszą przyjaciółką, moja miłości

Moja miłości, jesteś moją najlepszą przyjaciółką

Oh dziewczyno nie będzie innej

Ty jesteś moją przyjaciółką i kochanką

Nie wiesz, że Cię kocham?

Jesteś moją przyjaciółką i kochanką

Ooh Ooh

Dziewczyno, zawsze będzie ktoś żeby Cię kochać

Ktoś kto może Cię kochać

Tak jesteś, jesteś

Jesteś moją przyjaciółką i kochanką

Oh dziewczyno nie będzie innej

Ooh Ooh Ooh

I zawsze będę twój

Ty i ja razem