Masz racje zawsze będąc przy mnie

Twoja poczta nigdy nie kłamie zawsze znajdziesz mnie w końcu

I nigdy nie zatrzymywałaś się przy obrazie przeszłości

Poczekaj,moje imię pewnego dnia nigdy się nie zgubi

Myslałem więc, podejrzliwy od początku

Moje oczy przykryte niewidomo-złożone zgubiły duszę

Znajdę moja drogą, prawdę w tajemnicy

Czas ucieka, to czas aby płacić

Chociaż kiedyś sądziłem ze nasza miłość jest nieskończona

Musiałem stać twarzą do faktu, że zrujnowałaś to wszystko

Nie potrafisz mnie widzieć

Pogrążasz się w cieniach dopóki Cię przykrywają

Czekając właśnie by zobaczyć jak zapłakałaś(będę mieć rację za tobą)

Nie potrafisz mnie znaleźć

Nie ma znaczenia gdzie patrzysz

Nie będę wokoło

Będę mieć rację za tobą

(Będę mieć rację za tobą, rację za tobą)

Żadne z nas nie chciało by to była ta droga

Byłbym złapany w pułapkę wrogiej ziemi jesli zostałbym

Lubię tykająca bombę wybuchająca byle kiedy

Jesteście złymi wieściami, nie chcę przekraczać równika

Widzisz ten świat nie potrzebuje głupca takiego jak ty

Ale szybuję, zostaję, dostałem dużo do zrobienia

Więc wcześniej zamykasz swoje oczy i

Obracasz się do światła

Patrzysz znów

Znajdź, gdzie umieram

Chociaż kiedyś sadziłem ze nasza miłość jest nieskończona

musiałem stanąć twarzą do faktu że wszystko zrujnowałaś

Nie potrafisz mnie zobaczyć

Pogrążasz się w cieniach dopóki cie nie przykryją

Czekając właśnie by zobaczyć jak płaczesz(będę mieć rację za tobą)

Nie potrafisz mnie znaleźć

Nie ma znaczenia gdzie patrzysz

Nie będę naokoło

Będę mieć rację za tobą

(Będę mieć rację za tobą, rację za tobą)

Robić postępy, robić postępy

Racja za tobą

Żadne z nas nie chciało by to była ta droga

Lubię tykające bomby wybuchające byle kiedy

Jesteście złymi wieściami nie chcę przekraczać równika

Ten świat nie potrzebuje głupca takiego jak ty

Wcześniej zamykasz swoje oczy

Obracasz się do światła

Patrzysz znów

Znajdź, gdzie umieram

Nie potrafisz mnie zobaczyć

Pogrążasz się w cieniach dopóki cie nie przykryją

Czekałem właśnie by zobaczyć jak płaczesz (będę miał rację za tobą)

Nie potrafisz mnie zobaczyć

Nie ma znaczenia gdzie patrzysz

Nie będę naokoło

Będę mieć rację za tobą

(będę mieć rację za tobą,rację za tobą)

Nie potrafisz mnie zobaczyć

Pogrążasz się w cieniach dopóki cie nie przykryją

Czekałem właśnie by zobaczyć jak płaczesz(będę mieć rację za tobą)

Nie potrafisz mnie zobaczyć

Nie ma znaczenia gdzie patrzysz

Nie będę naokoło

Będę mieć rację za tobą

(będę mieć rację za tobą,rację za tobą)