Fala uczuć

Fala uczuć jest wysoko, ale trzymam się

Zostanę twoją jedyną

Nie jestem dziewczyną która poddaje się , ot tak

To nie to, co mnie robisz, ta złośliwość rani mnie mocno

Ale maniera z jaką to robisz,

Nie jestem dziewczyną, która poddaje się , ot tak

Fala uczuć jest wysoko, ale trzymam się

Zostanę twoją jedyną

Twoją jedyną, twoją jedyną

Każda dziewczyna chce abyś był jej mężczyzną

Ale ja poczekam, mój drogi, na mój ruch

Nie jestem dziewczyną, która poddaje się , ot tak

Oh, nie

Fala uczuć jest wysoko, ale trzymam się

Zostanę twoją jedyną

Twoją jedyną, twoją jedyną

Każda dziewczyna chce abyś był jej mężczyzną

Ale ja poczekam, mój drogi, na mój ruch

Nie jestem dziewczyną, która poddaje się , ot tak

Oh, nie

Fala uczuć jest wysoko, ale trzymam się

Zostanę twoją jedyną

Twoją jedyną, twoją jedyną

Fala uczuć jest wysoko, ale trzymam się

Zostanę twoją jedyną

Zostanę twoją jedyną, zostanę twoją jedyną