Gdzie ty idziesz?Czy nie potrzebujesz mojej miłości,kochanie?

Dlaczego nie przyjdziesz i nie zagrasz?

Dlaczego chcesz odejść gdziesz?ahh

Daj mi spróbować

bo ja

wiem to

te rzeczy będą dobre

Twoje myśli wolne

nie martw sie

prawdziwa miłość nigdy nie umiera

to jedynie wrazenie

Chce powiedzieć ci tu teraz

miłość dla czasu w życiu

Chce sprawidź ,że twoje życie będzie takie czyste,dziewczyno

Chce sprawidź,ze będziesz mój

Dlaczego dźwonisz?Nie czuje cie (kochanie)

Dlaczego nie widzisz,poprostu odchodzisz chłopcze

Kiedy zrozumiesz?ahh

Co mam ci powiedzieć za rzeczy,żebyś był?

Nie przestaje rozgryzać cie chłopcze

Niech oni lepiej przestaną,oni ci nie pomogą.ahh

Nigdy nie próbuj

bo ja

wiem to

bo ty nie jesteś jedyny

nie trać czasu

żegnaj

nie płacz,gra jest skończona

Chce ci powiedzieć tu teraz

Bądźmy tacy jak ostatnio

Sprawie,że będziesz taki czysty,chłopcze musisz otworzyć swoje mysli

[Sizzla]

Chce wziąść cie tu

[Rihanna]

Bądźmy tacy jak ostatnio

[Sizzla]

Sprawie,że twoje życie będzie takie czyste

[Rihanna]

Chłopcze,musisz otworzyc swoje mysli

[Sizzla]

Daj mi spróbować

bo ja

wiem to

te rzeczy będą lepsze

[Rihanna]

Nie trać czasu

żegnaj

nie płacz,ta gra jest skończona