Damo, wiem, że to było trudne

Ale o wiele trudniej to ignorować.

Jest szansa i chcę ci obiecać,

że nie skrzywdzę cię więcej.

Romansujemy w nocy w Hollywood

Możesz zawsze mi zaufać.

Gdzieś, kochanie, jest ktoś

oh, tańczysz w moich myślach.

Ohoho, mała królewno

Jestem twoim głupcem

Chodź, naucz mnie zasad

Wysyłam S.O.S do miłości

ohoho, mała królewno

Jestem twoim głupcem

Potrzebujesz miłości tak jak ja

Wysyłam S.O.S do miłości

Atlantyda wzywa, S.O.S do miłości

Atlantyda wzywa, z ponad gwiazd.

Atlantyda wzywa, S.O.S do miłości

Atlantyda wzywa, to jest za gorące by to zatrzymać

Jeżeli miłość do ciebie jest błędem, kochanie

Oh, to nie chce mieć racji

Mam cię pod moją skórą, kochanie

I kochanie, trzymaj mnie blisko.

Jestem gotowy na nasz romans

Czekam milion lat na ciebie

Kocham cię mocniej niż mogę to powiedzieć

Kochanie, to jest dla mnie prawdą.

ohoho, mała królewno

Jestem twoim głupcem

Chodź, naucz mnie zasad

Wysyłam S.O.S do miłości

ohoho, mała królewno

Jestem twoim głupcem

Potrzebujesz miłości tak jak ja

Wysyłam S.O.S do miłości

Atlantyda wzywa, S.O.S do miłości

Atlantyda wzywa, z ponad gwiazd.

Atlantyda wzywa, S.O.S do miłości

Atlantyda wzywa, to jest za gorące by to zatrzymać