Na na na na na

Na na na na na

Na na na na na na na na na na na na na

Na na na na na

Na na na na na

Na na na na na oh na na na na na na na na

To była minuta gdy Cię zabaczyła chłopaku

Niesamowita chęć aby usłyszeć Twój głos

I zgaduję że zapomniałam poprostu jak się czuję gdy jesteś obok mnie

Wiesz nie straciłeś swojego seksownego uśmieszku

I wciąż możesz mnie oszołomić swoim uśmiechem

Niew mogę zaprzeczyć że mam jeszczę to uczucie głęboko w sobie

To zabawne jak rzeczy ulegają zmianie

Ale wciąż pozastawać te same

Czy życie nie jest poprostu zwariowaną grą??

Kochanie powracam …

Refren:

Spojrzałam w Twoje oczy i wtedy

moje serce pamięta kiedy

i uświadomiłam sobie że nigdy nie miałam Cię całego

Zawsze gdy słyszę twoje imie

To tak jakby słonce świeciło przez deszcz

I uświadomiłąm sobie że to się stało

Kochanie powracam…

To znowu ja…

Wciąż pamiętam jak przy Tobie byłam taka słaba

Jak ciężko było znaleźć słowa aby do Ciebie zagadać

Poprostu nie mogę wymazać wspomnień

Próbuję ale poprostu nie potrafię się uwolnić

Ale zamknęłam drzwi na to co mieliśmy

Ale te uczucia poprostu wciąż wracają

Nie myśl że mógłbyś uczynić że stracę kontrolę nad sobą tak poprostu

To zabawne jak rzeczy ulegają zmianie

Ale wciąż pozastawać te same

Czy życie nie jest poprostu zwariowaną grą??

Kochanie powracam …

Spojrzałam w Twoje oczy i wtedy

moje serce pamięta kiedy

i uświadomiłam sobie że nigdy nie miałam Cię całego

Zawsze gdy słyszę twoje imie

To tak jakby słonce świeciło przez deszcz

I uświadomiłąm sobie że to się stało

Kochanie powracam…

To zabawne jak rzeczy ulegają zmianie

Ale wciąż pozastawać te same

Czy życie nie jest poprostu zwariowaną grą??

Kochanie powracam …

Spojrzałam w Twoje oczy i wtedy

moje serce pamięta kiedy

i uświadomiłam sobie że nigdy nie miałam Cię całego

Zawsze gdy słyszę twoje imie

To tak jakby słonce świeciło przez deszcz

I uświadomiłąm sobie że to się stało

Kochanie powracam…