Choć rozstrzygnąć czy rzeczy, które próbowałem

były w moim życiu tylko po to aby poczuć się lepiej

Gdy siedzę sam zaczynam rozumieć, że stają się małe

Ale teraz potrzebuje kogoś więcej niż tylko siebie

Zejdź z drogi, do morza, do nieba

Wierzę, ze polegamy na sobie

Kiedy kładę to

Gram w to przez

całe moje życie aby je ofiarować

Hey oh słuchaj co mówię

mam Twoje…

Hey oh, teraz słuchaj co mówię oh

Kiedy będę wiedział, że naprawdę nie mogę iść

Jeszcze raz czas podjąć decyzję

Gdy to zabije mnie

Gdy naprawdę będę widział

Wszystko czego będę potrzebował to patrzeć do wewnątrz

Choć aby uwierzyć, że nie odejdę

Zanim nie dostanę swojej szansy na podróż

Gdy to zabije mnie

Gdy naprawdę będę widział

Wszystko czego będę potrzebował to patrzeć do wewnątrz

Hey oh, słuchaj co mówię, oh

Wróć i

Hey oh, słuchaj co mówię, oh

Im więcej widzę tym mniej wiem

Tym bardziej chcę to rozpocząć hey oh…

Wooooaaah

Głęboko pod przykryciem kolejnego perfekcyjnego cudu

Gdzie jest tak biało jak śnieg

Prywatnie podzielony przez tak niezdecydowany świat

I nie ma dokąd iść

Pomiędzy przykryciem kolejnego perfekcyjnego cudu

I to jest tak białe jak śnieg

Biegnę przez pola, gdzie wszystkie moje ślady

Zostaną ukryte i nie ma dokąd iść, oh

Kiedy schodzisz do poprawek dla przyjaciela

wszystkich kanałów, które zostały zniszczone

Teraz to wychowasz

Ja zadzwonię

Aby usłyszeć jak to śpiewasz

Zejdź z drogi, do morza, do nieba

Wierzę, ze polegamy na sobie

Kiedy kładę to

Gram w to przez

całe moje życie aby je ofiarować

Hey oh słuchaj co mówię

mam Twoje…

Hey oh, teraz słuchaj co mówię oh

Im więcej widzę tym mniej wiem

Tym bardziej chcę to rozpocząć

Wooooaaah

Głęboko pod przykryciem kolejnego perfekcyjnego cudu

Gdzie jest tak biało jak śnieg

Prywatnie podzielony przez tak niezdecydowany świat

I nie ma dokąd iść

Pomiędzy przykryciem kolejnego perfekcyjnego cudu

I to jest tak białe jak śnieg

Biegnę przez pola, gdzie wszystkie moje ślady

Zostaną ukryte i nie ma dokąd iść, oh