każdej nocy opracowuję

nowy poziom w ludobójstwie

kochanie, jestem pozbawiony miłości

wszyscy moi przyjaciele i ja

wznosimy toast za zdrowie i samobójstwo

kochanie, jestem samotny

No chodź!

gdzie trzymasz ręce kiedy

moje dłonie krwawią?

oh, będzie ze mną dobrze…

tylko wykorzystaj mnie, tylko wykorzystaj mnie

przyszłość jest świetlana beze mnie

spędź trochę czasu idąc po linii

świat jest jednolity

nudny i podzielony

kochanie, jestem pozbawiony miłości

czerwone dni i paląca potęga krwawią

zanim pozbawieni twarzy umrą

oh kochanie, jestem samotny

gdzie trzymasz ręce kiedy

moje nadgarstki krwawią?

oh, będzie ze mną dobrze…

tylko wykorzystaj mnie, tylko wykorzystaj mnie

przyszłość jest świetlana beze mnie

spędź trochę czasu idąc po linii

spędź trochę czasu idąc po linii

więc zostań słodki sztywniaku

pozostaw pozbawioną życia miłość

zostań słodki sztywniaku

potwierdzaj pozbawioną życia miłość

zostań słodki sztywniaku

pozostaw pozbawioną życia miłość

oh, będzie ze mną dobrze…

tylko wykorzystaj mnie, tylko wykorzystaj mnie

przyszłość jest świetlana beze mnie

spędź trochę czasu idąc po linii

spędź trochę czasu idąc po linii