Kiedy wszyscy pozostali powstrzymywali się

Moj wujek Johnny brał kokaine

Skazany na siebie prawnie w jego mózgu

To pomogło usunąć ból

Hej, Johnny

Hej co powiedziałeś Johnny

Mam zamiar wyjść dziś wieczorem

Przybądz troszkę bliżej do miasta świateł

Lewitacja nie będzie Twoim jedynym przyjacielem

Lewitacja wróci znów spowrotem

Czując palenie w cielesnym rdzeniu

To pragnienie którego nie możesz zignorować

Mam zamiar wyjść dziś wieczorem

S-s-supermen i trzymaj styl

Skazany na siebie prawnie w jego mózgu

To pomogło usunąć ból

Hej, Johnny

Hej co powiedziałeś Johnny

Mój głód nie miał serca

Powiedziałem mojemu pragnienu,że nie ma serca

Szokując ludzi kiedy czujesz ten pociąg

Szokując ich, rzucając to kiedy wiesz ,że jesteś pełen

Czując palenie w cielesnym rdzeniu

To pragnienie którego nie możesz zignorować

Mam zamiar wyjść dziś wieczorem

Hej Johnny mam wiarę w Ciebie

To znaczy, że wszystko będzie dobrze

Skazany na siebie prawnie w jego mózgu

To pomogło usunąć ból

Hej co powiedziałeś Johnny

Powiedz nam o co chodzi

Czując jak wszystko jest złe

Hej co powiedziałeś Johnny

Jeśli przyszłość jest prawdziwa

Johnny, musisz iść do piekła

Hej co powiedziałeśJohnny

Kiedy wszyscy pozostali powstrzymywali się

Moj wujek Johnny brał kokaine