Chcę lecieć do twojego słońca

Potrzebuję wiary, żeby czyniła mnie drętwym

Żyj jak nastoletni Chrystus

Jestem święty, mam randkę z samobójstwem

Och Mario, Mario

Bycie takim młodym jest takie straszne

Mario, Mario

Bycie takim młodym jest takie straszne

Chcę żyć, chce kochać

Ale to długa, ciężka droga z piekła

Chcę żyć, chce kochać

Ale to długa, ciężka droga z piekła

Nigdy nie powiedziałaś, że wieczność, może kiedykolwiek tak ranić

Nigdy nie powiedziałaś, że wieczność, może kiedykolwiek tak ranić

Usnułem moją drogę z piekła, nic nie zostało, ta dusza do sprzedaży

Żyj szybko i szybko umieraj

Ile razy zrobić to dla ciebie?

Ile razy zrobić to dla ciebie?

Mario, Mario

Bycie takim młodym jest takie straszne

Chcę żyć, chce kochać

Ale to długa, ciężka droga z piekła

Chcę żyć, chce kochać

Ale to długa, ciężka droga z piekła

Nigdy nie powiedziałaś, że wieczność, może kiedykolwiek tak ranić

Nigdy nie powiedziałaś, że wieczność, może kiedykolwiek tak ranić

Chcę żyć, chce kochać

Ale to długa, ciężka droga z piekła

Długa, ciężka droga z piekła

Chcę żyć, chce kochać

Ale to długa, ciężka droga z piekła

Sprzedaj moją duszę za cokolwiek, cokolwiek ale nie ciebie

Sprzedaj moją duszę za cokolwiek, cokolwiek ale nie ciebie