Linie znikają daleko

Kolor twych ust chce być niewidzialny

Więc teraz

Ten jedyny, którego szukasz

To jest jedyny bez duszy

Nie potrzebuję powodów, by czuć twoje fale we mnie

Więc powstrzymaj to

Jedyną rzeczą, którą musisz wiedzieć

Jest to, że widzę twój makijaż

Drap smołę

I okłamuj mnie wciąż

Czasu nie ma

I nie ma

Nie zapomnij

Skąd pochodzisz

Ukryj swój makijaż

Jeśli ból i mania

Pokazują, czym jesteśmy

Rysuję twoją skórę, odrzucasz siebie za daleko

Bo dziś wieczór

Jestem jedynym, którego szukasz

Jeszcze raz nakarmię twoją duszę

Między szatanem a głębokim niebieskim morzem

Lecimy

Bo tam jest piasek naszego brzegu

Leży twój strach

Drap smołę

I okłamuj mnie wciąż

Czasu nie ma

I nie ma

Nie zapomnij

Skąd pochodzisz

Ukryj swój makijaż

Drap smołę

I okłamuj mnie wciąż

Kiedy się śmiejesz