chcę zniknąć

spójrz teraz na mnie

nie mam religii

spójrz teraz na mnie

jestem taki bezmyślny

spójrz teraz na mnie

byłem prawiczkiem

spójrz teraz na mnie

dorosłem by być kurwą

i pragnę tego

wierzę w to

jestem milionem różnych rzeczy

i nie tą którą znasz

hej, nasze mamusie są teraz zagubione

hej, tatuś jest kimś innym

hej, kochamy przedawkowywać

ponieważ to sprawia że przez chwilę czujemy się potrzebni

ale wiem

chcę zniknąć

chcę umrzeć młodo

i sprzedać swą duszę

zużyć wszystkie twoje dragi

i stać się

wczorajszym człowiekiem

kiedy byłem nihilistą

bo dziś jestem

tylko zajebiście znudzony

pragnę tego

wierzę w to

w tej chwili jestem za młody

nie będę kompletnie nic wiedział

hej, nasze mamusie są teraz zagubione

hej, tatuś jest kimś innym

hej, kochamy przedawkowywać

ponieważ to sprawia że przez chwilę czujemy się potrzebni

ale wiem

chcę zniknąć