Teo Torriate (Pozwól nam się połączyć)

Gdy mnie nie będzie

Nie zatrzymuj się, nie zastanawiaj czy o Tobie wciąż myślę…

Ten sam świeci księżyc

Ten sam wieje wiatr

Dla nas dwojga – czas to tylko papierowy księżyc

Nie odchodź…

Mimo iż mnie nie ma

To jakbym ciągle trzymał kwiat, który Cię dotyka

Rośnie nowe życie

A kwiat dobrze wie

Nikt tak jak Ty nie ogrzałby mego serca –

Nie odchodź…

Pozwól nam się połączyć po latach

Moja kochana – Kochanie!!!

W cichości nocy

Niech ta świeca ciągle płonie

Nie pozwól by zginęło to co wiemy…

(japonskiego to ja nie znam…😉

Usłysz moją pieśn

Myśl o mnie tak samo, jak kiedyś zaczęłaś…

Noce coraz dłuższe

Ale sny wciąż żywe

Zamknij swoje piękne oczy i możesz ze mną być –

śnij!

Gdy mnie nie będzie

Powiedzą, że jesteśmy głupcami i nic nie rozumiemy –

Bądź silna!

Nie odwracaj swego serca

Jesteś wszystkim

Jesteśmy wszystkim

Dla wszystkich

Na zawsze