Dlaczego mi nie wierzysz, gdy mówię, że cię kocham?

Szaleję za tobą

Robisz minę, która mówi mi, że sądzisz, że cię oszukuję

Podobasz mi się

Jesteś wszystkim, czego pragnę

Wzrastam za każdym razem, gdy wymawiam twoje imię

To właśnie robię (to właśnie robię, to właśnie robię, to właśnie robię)

To, że nie mogę zasnąć w nocy, pokazuje, przez co przechodzę

Szaleję za tobą

Gdy zobaczyłem pierwszy raz, taką śliczną, gdy szłaś po ulicy

Pozbyłem się swego złego ego

A teraz mówisz, że cię nie kocham

To sprawia mojej miłości ból

Całe to cierpienie, to napięcie

O dziewczyno, sprawia, że wariuję

Jesteś moją, jesteś moją

Jesteś moją ukochaną

Jesteś moją, jesteś moją

Jesteś moją ukochaną

Jesteś moją, jesteś moją

Jesteś moją ukochaną

Jesteś moją, jesteś moją

Jesteś moją ukochaną!

Dlaczego mi nie wierzysz, gdy mówię, że to jest szczere?

Szaleję za tobą

Jestem tu by cię kochać i zaspokajać

Zrobię wszystko, czego pragniesz

Podobasz mi się

Żyję w nadziei, ale muszę stawiać czoła

Wszystkim tym rzeczom, do których mnie doprowadzasz

To właśnie robię (to właśnie robię, to właśnie robię, to właśnie robię)

To, że nie mogę zasnąć w nocy, pokazuje, przez co przechodzę

Szaleję za tobą

Gdy zobaczyłem pierwszy raz, taką śliczną, gdy szłaś po ulicy

Pozbyłem się swego złego ego

A teraz mówisz, że cię nie kocham

To sprawia mojej miłości ból

Całe to cierpienie, to napięcie

O dziewczyno, sprawia, że wariuję