Nigdy cię nie zranię

Nigdy nic ci nie obiecam

Nigdy za tobą nie podążę

Nigdy cię nie zranię

Nigdy nie wypowiem już ani słowa

Wyczołgam się z tego na dobre

Odejdę daleko stąd

Nie będziesz bać się strachu

Żadna myśl nie była w to włożona

Zawsze wiedziałem, że do tego dojdzie

Rzeczy nigdy nie były zbyt silne

Nigdy nie czułem się tak dobrze

Ból (x3)

Wiecie, że macie rację {x3)

Jestem tak ciepły i spokojny wewnątrz

Nie muszę się już dłużej ukrywać

Porozmawiajmy o kimś innym

Parowanie, zaraz zacznie topnieć

Nic tak naprawdę jej nie rani

Ona chce kochać tylko siebie

Odejdę daleko stąd

Nie będziesz bać się strachu

Żadna myśl nie była w to włożona

Zawsze wiedziałem, że do tego dojdzie

Wolność nigdy nie była zbyt silna

Nigdy nie czułem się tak dobrze

Ból(x5)

Wiecie, że macie rację (x17)

Ból