W twoje miejsce w połowie nocy

Kiedy przychodzę tam

Dzwonię do drzwi dwa razy

Kiedy przychodzę tam

Robię rzeczy, które lubisz, lubisz

Jestem jak pokojówka

I nie bierzesz mnie

Jak każdą laskę

Traktujesz jak gówno

Mnie tak nie potraktowałeś

Nie słuchałam żadnych z tych bzdur

Proszę nie chcę słuchać żadnej

Z twych bzdur

Nie będziesz uderzał

Gdy idziemy pod objęciami

Możesz wygryźć

Z mojej ręki kajdanki

Facet ty ciągle grasz

Dam ci propozycje

Ja gram pielęgniarkę a ty grasz lekarza

Chłopczyku mam cię

Wiem, co lubisz

Lubisz jak się błyszczę

Jestem dziesiątą częścią miliona

Moja złota dziewczyna

Moja złota dziewczyna

My mamy dużo bzdur wokół siebie

Za każdym razem gdy jakaś laska rusza

Tak jak teraz

Nigdy nie będziesz miał takiej dziewczyny jaką jestem ja

Jeśli myślisz że kłamie testujesz mnie wkrótce zobaczysz

Jestem najlepsza kiedy się złoszczę, proszę

Pokaże ci jak rozwalić to wszystko

Nie otrzymałeś żadnej z moich miłości

Wiec nie zadzieraj ze mną

Nie będziesz uderzał

Gdy idziemy pod objęciami

Możesz wygryźć

Z mojej ręki kajdanki

Facet ty ciągle grasz

Dam ci propozycje

Ja gram pielęgniarkę a ty grasz lekarza

Chłopczyku mam cię

Wiem, co lubisz

Lubisz jak się błyszczę

Jestem dziesiątą częścią miliona

Moja złota dziewczyna

Moja złota dziewczyna